Nejlepší vánoční reklamy: Která vyhrává u vás?
Vánoční reklamy: Nejoblíbenější se stalo smutné a dojemné video!
Každý rok se obchodníci na Vánoce předhánějí, kdo přijde s poutavější reklamou. A co si budeme povídat, řada z nás vyloženě čeká, jaká bude ta TOP. Přinášíme čtyři nejlepší ze světa a jednu českou, která nikdy neomrzí.
V letošním roce vedou sentimentální a dojemná videa, která upozorňují na samotu seniorů v období svátků. Mezi nejsledovanějšími se pokaždé umístí obchodní řetězec John Lewis z Velké Británie. Vždy chytnou za srdce a patří mezi nejsdílenější videa.
Vánoční večeře s nebožtíkem
Ano, přesně tato reklama se nejvíce sdílí na českých sociálních sítích. Je nám jasné, že jste ji už minimálně jednou viděli, ale její sdělení je natolik silné, že bychom si jej měli připomínat pořád dokola. Stále se za něčím honíme a video apeluje na to, abychom navštívili své blízké a rodinu, dokud je ještě čas.
Zadavatelem je supermarket EDEKA, který si v podobných reklamách libuje. Autorem je agentura Jung von Matt z Německa a na YouTube reklamu vidělo 39,5 milionu lidí. Pojďme si dojemný (ale pravdivý) příběh připomenout...
Příběh začíná tím, že se děti svému otci omlouvají, protože se na Vánoce neuvidí. Musí pracovat a nestíhají. Nakonec jim přijde smuteční oznámení, že otec zemřel. Rodina všeho nechá a spěchají na pohřeb. Když dorazí do domu otce, je stůl slavnostně prostřený. On se objeví ve dveřích živý a zdravý a omluví se za způsobenou bolest se slovy, že by je jinak dohromady nesvolal. Nakonec si užijí Vánoce společně. Reklama končí sloganem: "Čas setkání".
Lewis slaví i na Měsíci
Slogan obchodního řetězce John Lewis pro letošní Vánoce zní: "Ukažte někomu, že ho máte rádi." S tímto motivem přichází i v nové vánoční reklamě, kterou má na svědomí agentura Adam & Eve DDB. Příběh vypráví o šestileté holčičce Lili, která ze Země pozoruje osamoceného muže na Měsíci a rozhodne se mu poslat vánoční dárek.
Po celou dobu dojemnou atmosféru dotváří píseň norské zpěvačky Aurory Aksnes, která přezpívala píseň kapely Oasis Half The World Away. A proč zrovna Měsíc? Reklamní agentura se nechala inspirovat úplňkem, který letos vychází skutečně na 25. prosince. Trocha nostalgie a reklama za 38 milionů je na světě. V současné době má už téměř 21 milionů zhlédnutí na YouTube.
Coca Cola vychovává děti
Velký gigant se na letošní Vánoce rozhodl, že kromě příjezdu slavného vánočního kamionu poučí děti o životě...
Kolikrát jste v životě slyšeli, abyste nikomu neotvírali dveře, nemluvili s podivnými lidmi, že nic není zadarmo a že nic netrvá věčně... Na závěr spotu však přijde ještě jedno ponaučení. "Nevěřte všemu, co slyšíte." A jak už to bývá, přijde i Santa Claus. Video do dnešního dne vidělo na YouTube 1,2 milionu lidí.
Kočka zachraňuje Vánoce
Máte rádi příběhy se šťastným koncem. Přesně na ten vsadil obchodní řetězec Sainsbury's. Hlavní roli získala kočka Mog a už teď má video 22 milionů zhlédnutí.
Děti kreslenou Mog dobře znají z knížek autorky Judith Kerr. Mají rádi její dobrodružné příhody a jeden ji čeká i v této reklamě. Roztomilá kočka zažívá opravdu den "blbec", kdy po několika nehodách zapálí celý dům. Jak to dopadne?
Hitovka
Když se zeptáte ve svém okolí, jaká vánoční reklama se jim líbí. Zcela jistě zmíní Kofolu a skvělé video: "Nemusím, já už ho vidím". Mnoho z nás čeká už od začátku listopadu, zda se na obrazovkách opět objeví. Pojďme si ji připomenout.
Roztomilou holčičku čekající na zlaté prasátko si na YouTube pustilo přes 120 000 diváků.
16 nejlepších vánočních reklam z České republiky najdete ZDE >>
Nechybí Chuck Norris s vánočním kaprem, Čtvrtníček, Kofola i falešní sobi.
Jaká vánoční reklama se líbí vám? Napište nám v diskuzi pod článkem.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Bydlíme s babičkou. Brzy z toho zešílíme
Jak poznáte, že je vaše dítě mimořádně nadané?
Házíte nohu přes nohu? Nevíte, o co si koledujete