reklama

Hra pro celou rodinu: Pozor, vysoce návyková!

Občas se přistihnete, že sedíte doma, děti se dožadují zábavy a partner či partnerka naléhají: "Tak něco vymysli!"?

Foto: hraj.cz

Občas se přistihnete, že sedíte doma, děti se dožadují zábavy a partner či partnerka naléhají: "Tak něco vymysli!"? A vy tápete a zrovinka vás nic "akčního", co by bavilo vás, děti i vaší drahou polovičku, nenapadá? Pak čtěte dál...

Výše popsaná situace vás nedávno potkala? Tápali jste? Nevěděli jste, co rychle vymyslet? A zároveň jste pociťovali potřebu rychlé inspirace či tipu na rodinnou zábavu?

Pokud nepatříte mezi ty, kteří zábavy dožadující se členy rodiny uklidí nejlépe k televizi, notebooku a počítačovým hrám, pak právě vám přichází naproti společnost ADC Blackfire Entertainment se svým týmem zkušených odborníků na zábavu pro děti a rodiče. Na základě letité praxe a nejnovějších pozorování vývoje dětí a mládeže tu mají pro rodiče nástroj, který je nezklame, a nazvali ho Jungle Speed.

Karetní hra, která dokázala odvést od modrého světla obrazovky i skutečné závisláky a vrátit je z virtuálního světa do reality.

Podívejte se na video:

Hra vyžaduje od hráčů dobrý postřeh a rychlost, rozvíjí pohotovost a reflexy. Nejdůležitějším posláním Jungle Speed je to, že stmeluje rodinu. Rodiče, kteří si aktivně hrají se svými dětmi, jim dávají největší dar. Zároveň obohacují sebe a děti oceňují, že hrají s nimi.

Jak nám herec Jan Dolanský, který si hru vyzkoušel i se svými dětmi Amálkou a Maxem, nadšeně sdělil: "Jsem překvapen, jak nás tato hra zaujala. Jungle Speed si rád přibalím na dovolenou, kde se k nám jistě přidají i další hráči."

Potřebujete více zbraní proti virtuálnímu světu? Obraťte se na stránky: www.hraj.cz , kde už na Vás čekají nejnovější tutovky od specialistů v boji proti dětské nudě a zahálce z ADC Blackfire Entertainment.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

10 důležitých věcí, které vás naučí domácí mazlíček

Test: Znáte dobře svou rodnou zemi?

20 let jsem byla single. Byla to nejlepší škola života


1




reklama
reklama
reklama