reklama

Pharrell Williams fušuje do kosmetiky. Přišel s řadou genderově neutrálních produktů

Už i americký hudebník a producent Pharrell Williams se rozhodl přijít na trh se svými kosmetickým produkty. "Chceme demokratizovat zážitek ze zdravého životního stylu," řekl k produktové řadě s názvem Humanrace, která je genderově neutrální.

"Nepodceňujte péči o sebe sama," vyzývá hudebník. 
"Nepodceňujte péči o sebe sama," vyzývá hudebník.  | Foto: Reuters

Pharrell Williams je nejen oceňovaný hudebník a producent, ale také kreativní podnikatel. Po několika spolupracích v módním průmyslu nyní přichází na trh se svou vlastní řadou genderově neutrální kosmetiky s názvem Humanrace. 

Kosmetická řada čítá čisticí pudr z rýže, čisticí peeling z lotusových enzymů a hydratační krém. Williams kosmetiku popisuje jako vhodnou pro všechny a vyhýbá se tak genderovému určení.

"Věříme, že každý z nás dokáže sám sobě rozumět nejlépe a každý den se probouzet s tím, že promění své dobré úmysly v konkrétní kroky. Naším cílem je vám s tím pomoci," uvádí se na webu kosmetické řady. Prodávat by se měla začít tento týden, ceny však zatím zveřejněny nebyly. 

Podle dermatoložky Anity Sturnhamové, kterou citoval britský zpravodajský web The Guardian, není mezi mužskou a ženskou pokožkou žádný zásadní rozdíl. "Mužská a ženská pokožka má stejnou anatomii, stejné epidermální a dermální vrstvy a typy buněk," tvrdí. Nepatrné rozdíly jsou pouze v množství testosteronu a kolagenu. 

Generace Z dává přednost genderově neutrální kosmetice

Britský deník také připomíná, že třetina smíšených párů navíc používá stejné pečující produkty, jak uvádí výzkum společnosti Natural Spa Company.

A v posledních letech proniká čím dál více do kosmetického průmyslu také větší inkluzivita, od genderově neutrálních produktů, po větší výběr odstínů make-upu. Genderově neutrální výrobky také vítají mladší uživatelé. 

"Generace Z hraje velmi důležitou roli v rozvoji společnosti a širším porozumění genderu," uvedla pro Guardian Jessica Blacklerová, zakladatelka genderově neutrální značky make-upu Jecca Blac.

Generace Z navíc od značek očekává, že budou reflektovat jejich hodnoty a identitu. "Generace Z dává přednost značkám, které reflektují inkluzivitu a udržitelnost. Jsou totiž nejrozmanitější skupinou v historii co do rasy a etnicity," dodává Laura Kraberová, zakladatelka značky genderově neutrálního make-upu Fluide. 

Právě to odráží také nová značka 47letého Pharrella Williamse, jehož pleť údajně obdivují i další celebrity z branže. "Nepodceňujte péči o sebe sama," vyzývá hudebník. 

reklama
reklama
reklama