reklama

Kabelky a nazí muži. Módní značka dala fotografce volné ruce, ta všechny překvapila

Módní společnost Acne Studios oslovila americkou umělkyni Taliu Chetritovou, aby v nové kampani upozornila na novou řadu kabelek Musubi.

Prohlédnout grafiku
Foto: Acne Studios

Talia Chetritová zachytila na svých fotkách kabelku na nahých tělech mužských tanečníků. Fotografka často ve své práci zkoumá sexualitu a intimitu, reklamní série proto podle umělkyně klade silný důraz na mužské akty, s nimiž kontrastují kabelky a tašky Musubi. 

"Dlouhodobě obdivuji tvorbu Talie Chetritové, protože ke všemu přistupuje osobitým způsobem. Celý projekt si sama vymyslela, poslali jsme jí jen několik našich výrobků, aby je nafotila podle svého přání," vysvětlil kreativní ředitel značky Jonny Johansson.

Musubi si bere inspirací v tradiční japonské módě a vyrábí se ve čtyřech velikostech. Cena se pohybuje od 400 do 1000 eur za kus. 

Acne Studios je luxusní módní značka se sídlem ve švédském Stockholmu, která se specializuje na pánskou a dámskou konfekční módu, obuv, doplňky a džínovinu.

Podívejte se na nejnovější kampaň Acne Studios.

reklama
reklama