reklama

Jennifer Lopezová se v Hollywoodu cítila jako jednorožec. Kvůli postavě i původu

Když Jennifer Lopezová začínala v devadesátých letech budovat kariéru, byla jednou z mála Latinoameričanek v showbyznysu. Vedle kolegyň s tvary modelek vyčnívala i oblými křivkami. Dnes, ve svých třiapadesáti letech, se řadí nejen k nejúspěšnějším latinoamerickým umělkyním, ale i podnikatelkám.

Jennifer Lopezová je úspěšná herečka, zpěvačka i podnikatelka.
Jennifer Lopezová je úspěšná herečka, zpěvačka i podnikatelka. | Foto: Reuters

Herečka a zpěvačka Jennifer Lopezová (53) promluvila o svých zkušenostech z doby, kde se snažila prosadit v showbyznysu. A také o překážkách, které se jí na cestě za slávou postavily do cesty.

Lopezová v pořadu Today televize NBC přiznala, že před třiceti lety se definice krásy velmi lišila od té současné. "Všechny ženy kolem mě vypadaly jako modelky. Měly velikost nula, byly vysoké, blonďaté - krásné. Všechny ale byly stejné. A mě od dětství obklopovaly i jiné typy krásy," řekla rodačka z newyorského Bronxu, jejíž oba rodiče jsou Portorikánci.

"Dostala jsem se do prostředí, ve kterém Latinoameričané vůbec nefigurovali. A připadala jsem si asi jako jednorožec: ,Jsem Latinoameričanka. Jsem Jennifer Lopezová z Bronxu. A moji rodiče jsou Portorikánci, já jsem Portorikánka.‘ Myslím ale, že jsem se díky tomu cítila výjimečně," poznamenala Lopezová, která byla vždy na svůj původ hrdá.

Hvězda komedie Svatby podle Mary je zároveň úspěšnou podnikatelkou. Chvíli ale trvalo, než jí došlo, že může pracovat na sebe. "Jako umělkyně jsem vydělávala miliardy dolarů, které ovšem inkasovali jiní. Ani jsem si to pořádně neuvědomovala, prostě jsem byla ráda, že jsem součástí té hry," vysvětlila a dodala: "Až pak mi začalo docházet: Počkat! Mohu si vyrobit vlastní parfém! Mohu si to udělat po svém! Měla bych začít podnikat!"

Nyní se zpěvačka snaží pomoci dalším Latinoameričanům, aby si splnili své sny. Její nadace Limitless Labs se spojila s neziskovou organizací Grameen America a do roku 2030 chtějí investovat 14 miliard dolarů do podniků, které vlastní právě Latinoameričané.

reklama
reklama
reklama