Jak popsal čekání jeden z cestujících
Praha/Dubaj - Ačkoliv oficiální zprávy a vyjádření ČSA hovoří o tom, že cestující z porouchaného letadla měli zajištěno ubytování v hotelu, sami cestující s tím nesouhlasí.
Takto popsal situaci Michal Skribuckij, který na Srí Lanku cestoval se svou ženou a čtyřměsíčním dítětem:
V deset hodin 3. ledna jsme museli opustit letadlo, kvůli závadě. Do rána do šesti hodin jsem neměl žádné informace. V šest ráno k nám přišel nějaký pracovník letiště a nahnal nás k východu. Autobusy nás odvezly do hotelu s tím, že odjezd je v jednu hodinu. Ve dvanáct tedy měla být schůzka. Na tu ale nikdo nepřišel. Recepční nám jenom řekla, že autobusy odjíždějí až v šest. V sedm hodin večer jsme byli na letišti a tam opět nebyl ani zástupce, ani zařízený hotel. Odlétali jsme až ráno další den (5. ledna).
Po přistání na Srí Lance cestující zjistili, že letadlo z Dubaje přiletělo bez nákladu zavazadel, a od letištního zřízence se dozvěděli, že svá zavazadla dostanou snad až zítra.
#reklama