reklama

Zuzana Belohorcová propaguje přípravky na vlasy. Sama je má uměle prodloužené

Zuzana Belohorcová do reklamy na vlasové produkty zatáhla i svou malou dceru. Lidem v komentářích ovšem vadí to, že obě mají vlasy uměle prodloužené. Ona sama ale na tuto okolnost ve svém příspěvku upozornila.

Foto: Profimedia.cz

Moderátorským časům Zuzany Belohorcové odzvonilo. Popularitu si získala již před dvaceti lety díky lechtivým pořadům jako slovenské Láskanie nebo u nás Peříčko, ale časy se změnily a z ní se stala podnikatelka a influencerka. K tomu neodmyslitelně patří i různé spolupráce.

Nedávno si k propagaci jistých vlasových produktů přizvala na pomoc i svou čtrnáctiletou dceru, což vzbudilo vlnu nevole. Důvodem bylo i to, že ještě před časem se Belohorcová nechala ve slovenských médiích slyšet, že svou rodinu chce před sociálními sítěmi chránit. 

U vlasových produktů, které slibují delší, pevnější, vyživenější a zdravější vlasy, se ovšem odvolávala i na svou dceru. Co ale opravdu některé lidi v komentářích pobouřilo, byl fakt, že Belohorcová si troufla propagovat produkty s takovými přísliby, zatímco sama je má uměle prodloužené. To ovšem ani ona sama nepopírá a ve zmiňovaném příspěvku píše, že nejoblíbenějším produktem jí i její dcery je "šampon a kondicionér pro ženy s prodlouženými vlasy, což je i můj případ".

Přesto se hned objevily komentáře, které jí vyčítají pokrytectví. Belohorcová ovšem tuto skutečnost nezastírala. "Protože jsem do vínku nedostala krásné, husté a zdravé vlasy," přiznala hned v popisku. A zastání našla i v komentářích. Jak upozornili její fanouškové, chyba v komunikaci byla spíš na straně těch, kteří si příspěvek pořádně nepřečetli. "Za každou cenu hejtit," povzdechla si i samotná influencerka v komentářích.

reklama
reklama
reklama