Zuzana Belohorcová propaguje přípravky na vlasy. Sama je má uměle prodloužené
Zuzana Belohorcová do reklamy na vlasové produkty zatáhla i svou malou dceru. Lidem v komentářích ovšem vadí to, že obě mají vlasy uměle prodloužené. Ona sama ale na tuto okolnost ve svém příspěvku upozornila.
Moderátorským časům Zuzany Belohorcové odzvonilo. Popularitu si získala již před dvaceti lety díky lechtivým pořadům jako slovenské Láskanie nebo u nás Peříčko, ale časy se změnily a z ní se stala podnikatelka a influencerka. K tomu neodmyslitelně patří i různé spolupráce.
Nedávno si k propagaci jistých vlasových produktů přizvala na pomoc i svou čtrnáctiletou dceru, což vzbudilo vlnu nevole. Důvodem bylo i to, že ještě před časem se Belohorcová nechala ve slovenských médiích slyšet, že svou rodinu chce před sociálními sítěmi chránit.
U vlasových produktů, které slibují delší, pevnější, vyživenější a zdravější vlasy, se ovšem odvolávala i na svou dceru. Co ale opravdu některé lidi v komentářích pobouřilo, byl fakt, že Belohorcová si troufla propagovat produkty s takovými přísliby, zatímco sama je má uměle prodloužené. To ovšem ani ona sama nepopírá a ve zmiňovaném příspěvku píše, že nejoblíbenějším produktem jí i její dcery je "šampon a kondicionér pro ženy s prodlouženými vlasy, což je i můj případ".
Přesto se hned objevily komentáře, které jí vyčítají pokrytectví. Belohorcová ovšem tuto skutečnost nezastírala. "Protože jsem do vínku nedostala krásné, husté a zdravé vlasy," přiznala hned v popisku. A zastání našla i v komentářích. Jak upozornili její fanouškové, chyba v komunikaci byla spíš na straně těch, kteří si příspěvek pořádně nepřečetli. "Za každou cenu hejtit," povzdechla si i samotná influencerka v komentářích.