reklama

Obchod, kde zamkli Kateřinu Brožovou, vydal prohlášení. Herečka s ním nesouhlasí

Sobotní večer strávila herečka Kateřina Brožová nedobrovolně v obchodním domě s nábytkem. Za to, že ji tam uvěznili, se společnost omluvila, ale herečka má přesto k jejich prohlášení výhrady.

Foto: Martin Hykl / CNC / Profimedia

Na svých sociálních sítích herečka Kateřina Brožová v sobotu večer v přímém přenosu informovala, jak se stala vězněm v obchodním domě s nábytkem, kde ji po skončení prodejní doby omylem zamkli. K nešťastné události se teď vyjádřil i zástupce řetězce prodávajícího nábytek.

"Celou záležitost komunikujeme přímo s paní Brožovou, které jsme se za vzniklou situaci již během neděle omluvili. Včera měli s paní Brožovou osobní setkání vedoucí pracovníci naší společnosti, kteří jí celou situaci vysvětlili a znovu se jí omluvili," řekl Blesku jednatel společnosti Petr Laurich a nabídl i vysvětlení, jak k události došlo.

"Obchodní dům je vybaven elektronickým zabezpečovacím systémem, z kterého je patrné, že obchodní dům byl uzamčen ve 20:15 hod. Čidla detekovala pohyb paní Brožové a spustila alarm ve 20:17 hod. Na tento poplach nereagovala externí společnost, která má v takovém případě dojet na místo a zjistit příčinu. Z tohoto pochybení jsme již vyvodili odpovídající důsledky. K podobné situaci dosud na žádném z našich obchodních domů nedošlo," dodal Laurich. Jeho slova ale herečka rázně vyvrací.

"Detekovali mě dvacet minut poté, co zamkli. Není pravda, že zamkli ve 20:15, zamkli maximálně ve 20 hodin. Sami mi včera řekli, že alarm se spíná po dvaceti minutách," řekla Super.cz Brožová. Popsala také, jak setkání se zástupci obchodu vypadalo. "Přinesli mi velikou kytici. Omluvili se a řekli, že to je chyba externí security," dodala Brožová, která doufá, že něco podobného už nikdy nezažije. 

reklama
reklama
reklama